Danmark

Elmer Systems | Support | Jobs | Kontakt | Downloads | WebShop 

                                                      

 

Print siden - Bookmark


 

Online bestillingsportal, abonnementer, serviceaftaler, automatisk fakturaer
Bestil demo af Elmer Systems CustomerCenter: her

Datasheet: DK     

Styr din forretning med Elmer Systems CRM og CustomerCenter

Med Elmer Systems CRM og CustomerCenter-modulet kan du tilbyde dine kunder online-adgang til at bestille løsninger og produkter, abonnementer mm. Med løsningen får du også mulighed for at optimere din produktion, effektivisere dit salg, lave kampagner og forbedre din kundetilfredshed og -loyalitet.



 

Nye forretningsmuligheder
Elmer Systems CustomerCenter binder kundernes bestillinger til din produktion. For hver kunde kan du tilbyde et kundespecifikt produktsortiment, som kunderne kan bestille på webportalen. Oprettelse og administration af brugere og passwords sker nemt indefra systemet. De modtagne ordrer konverteres herefter til bestillinger, følgesedler og fakturaer.

Brugerne kan på portalen oprette ordrer til levering ude i fremtiden. De har samtidig mulighed for at se deres historiske bestillinger.

Hold styr på dine kunders bestillinger
Elmer Systems CustomerCenter holder styr på indkomne ordrer og aktiverer dem automatisk, således at der dannes følgesedler og fakturaer, klar til at skrive ud.

Bedre arbejdsprocesser
Med Elmer Systems CustomerCenter kan kunderne oprette eller ændre bestillinger døgnet rundt - og dermed minimere den interne manuelle ordrebehandling. Når alle dokumenter forberedes på forhånd, vil tiden til de praktiske daglige gøremål kunne minimeres. Resultatet bliver, at man kan håndtere flere kunder med bedre serviceniveau.

Hvorfor Elmer Systems
Elmer Systems er markedets stærkeste salgssystem (CRM), hvor det er nemt at lave tilbud, fakturere, lave kampagner osv. Der er samtidigt mulighed for ekstra moduler som feks. tidsregistrering, arbejdssedler, webshop, mobil indlogning m.fl. Se mere på www.elmersystems.dk. I Elmer Systems kan man holde styr på et ubegrænset antal kontaktpersoner, kunder og produkter og styre regnskab, lave breve mm samt udnytte den indbyggede webshop. Elmer Systems understøtter flere sprog og valutaer.

CRM: Elmer Systems CustomerCenter er et tillægsmodul til Elmer Systems Business Suite/CRM. Til hver licens følger derfor et komplet brugervenligt CRM-system (salg og fakturering) med regnskab, indkøbsmodul, lagerstyring, kampagnemodul mm., som det er valgfrit at benytte.





Datasheet: DK    
 

< Tilbage til oversigt

.....................................................................................................................................................
 

 

           



Elmer Systems
  sponsor for VM i H-både.

 

 

 

 

 

 

 


Demo
Bestil demo af Elmer Systems: her

 

Udstyr til sælgeren

   

 

Nyheder
Elmer Systems Suite/CRM er klar til levering. Gør dine salg nemmere med:

 

Nye fakturakrav

Elmer Systems understøtter Told-og Skat's seneste krav til oplysninger om kunders SE/CVR-numre.

 

Indkøb og følgesedler

Elmer Systems Suite/CRM har udvidet muligheder til indkøb, følgesedler samt plukkelister.

 

Flere valutaer

Elmer Systems Suite/CRM understøtter flere valutaer. Lav flere prislister feks DKK, $, € og skift let mellem valutaer i tilbud, fakturaer osv. 

Forbedret kampagne-modul hvor du let kan oprette kampagner og sende dem enten via brev (direct mail) eller e-mail. Indbyggede opfølgningsrutiner gør det nemt at ringe opfølgning og måle effekten af din kampagne. Søgning efter målgruppe sker via kategorier som du selv vælger eller efter fritekst noter. Udvidet script-modul ("scripts" er manuskripter, der anvendes, når der skal ringes opfølgning).

Forbedret email

I Elmer Systems er det nemt at sende og genbruge emails

integration, udvidet kalender, IAS Important Account Selling, telefon integration.

 

Ny kalender

Med den nye kalender er der altid overblik over møderne så dobbelt-bookning undgås.

 


kontakt os